tiistai 29. huhtikuuta 2014

Section 2

Loch Inch
Nyt on mennyt jo kaksi päivää toisella osastolla. Paljon eri hommia en ole ehtinyt vielä tekemään kun on ollu aika rentoja päiviä, mutta on kiva päästä tekemisiin uusien eläinten kanssa. Olen vain siivonnut apinoiden tarhan ja villikissojen häkin. Eilen sain syöttää ilveksiä kädestä. Tänään aamulla olin seuraamassa ilveksen nukutusta ja kuljetusboksiin siirtämistä. Nuori uros lähti toiseen paikkaan, The cat survival trustiin, jossa sitä on naaras odottamassa. Tänään oli lämmin päivä ja just kun olin haaveilemassa jäätelöstä, yks työntekijä toi mulle magnumin :) Töiden jälkeen kävimme kahden muun vapaaehtoisen kanssa läheisellä Loch inch-järvellä uimassa. Noh, mä huolehdin kuvaamisesta, tytöt uimisesta. Nyt illalla olimme seuraamassa linnunsuojelujärjestön RSPB:n pitämää ohjeistusta/esitelmää videotykkeineen tämän pihapiirin heinäladossa. Eläintarhan alueella esiintyy viisi lintulajia, jotka ovat vähentyneet rajusti Iso-Britannian alueella. Nyt eläintenhoitajat alkavat tekemään havaintokierroksia tiettyinä päivinä aikaisin aamulla ja myöhään illalla, jotta saadaan jotain havaintoja lintujen määrästä ja pesinnästä. Sitten kävimme vielä kiertämässä autoreittiä ja kiikaroimassa kyseisiä lajeja.




Villihevoset iltahämärässä

Tänään tiistaina pääsin syöttämään suoraan kädestä kaltereiden lävitse jääkarhua ja tiikeriä, oli jännää :) Videolla jääkarhut Walker ja Arktos painimassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tai kysy jotakin!